America`s Most Wanted
Stranger in a Strange Land
Ein weiterer Grund gegen den Onlinezwang zu sein. Wird auch bei Microsoft endgültig kommen sobald sich die Aufregung darüber gelegt hat.
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vermisse mit jedem tag mehr das alte ps4 dashboard.
ordner wären mal nach fast 4 jahren auch super
Ps3 Dashboard war am besten und CDs zu rippen und mit animiertem Hintergrund zu schauen war echt so ein geiles Gimmick welches ich vermisse.
da waren konsolen noch konsolen.
Es gibt aber heute halt auch SP-Spiele, die eine permanente Online-Anbindung benötigen, egal auf welcher Plattform.
PS5 Homescreen Now Replaces Unique Video Game Art With Annoying Ads You Can’t Turn Off - IGN
The PS5 now has an advert system built into the dashboard user interface you can’t disable without disconnecting from the internet.www.ign.com
Hab den Absprung von der Playstation wohl gerade noch rechtzeitig geschafft. Gibt nix schlimmeres als Zwangswerbung auf dem Dashboard. Und das hier scheint besonders nervig und penetrant zu sein.
Oder ein als Bug getarnter Test.
epic präsentiert ihre neuste version der unreal engine 5 und lässt diese mal wieder auf playstation 5 hardware (standard ps5, nicht pro) laufen, nachdem sie das vor vier jahren ja schon mal gemacht hatten.
Ist das wieder mein Youtube-Problem oder hat die Präsentation wirklich so schlechte Qualität... hab überall Artefakte? Bei ner Tech-Demo wirklich ungünstig.
Unreal Engine 5.5 is another milestone on our journey to help you push the boundaries of high-fidelity 3D experiences and AAA-caliber content—and Preview 1 is now available!
MegaLights enables you to use orders of magnitude more lights than ever before—all movable, dynamic, with realistic area shadows and the ability to light volumetric fog. As seen in the live demo at Unreal Fest Seattle 401, our intrepid hero Echo navigated a scene illuminated by over 1,000 shadow-casting lights in real time running on PlayStation 5.
UE 5.5 also brings exciting rendering improvements: Nanite can now render Skeletal Meshes incredibly fast (currently an Experimental feature) and Path Tracer is Production-Ready.
Animation authoring tools are more robust and easier to use in 5.5, with a Production-Ready Skeletal Editor, enhanced Deformers, and the addition of much-requested features like TimeWarp curves and Animation Layers. Virtual production tools have made big steps forward with Production-Ready SMPTE 2110 integration for in-camera VFX (ICVFX), multi-camera support, and inner frustum splitting.